Event Main
- Start Date 07/10/2021
- Start Time 09:00
- End Date 07/10/2021
- End Time 13:00
- Location online (zoom)
OBSAH KURZU:
Postavenie a kompetencie asistentky:
- odborné, metodické a sociálne kompetencie
- osobný imidž
- postavenie a rozličné funkcie asistentky
- usporiadanie a poriadok na pracovisku
Komunikačné zručnosti asistentky:
- Elektronická písomná komunikácia – elektronická komunikácia, štýl, úprava
- Telefonická komunikácia
- Verbálna komunikácia – význam komunikácie v praxi asistentky, voľba vhodných slov, správne vyjadrovanie sa
- Neverbálna komunikácia – základné gestá a mimika, pohľad očí atď.
Etiketa v práci asistentky – vhodný dress code pre danú spoločnosť – formálne a neformálne biznis oblečenie,
- základné pravidlá etikety vo firme – predstavenie, vykanie-tykanie, prijímanie návštev, podávanie ruky, vizitky, prednostné poradie – výťah, schody, vstupovanie do miestnosti.
Time management a organizácia práce
- Stanovenie priorít
- Efektívne plánovanie času
- prokrastinácia a zlodeji času
Ako riešiť krízové situácie, konflikt a jeho riešenie – ako zvládnuť aroganciu hostí, nerešpektovanie, základné prvky asertivity
Typológia osobnosti – základné rozdelenie a charakteristika, ako chápať iných ľudí, umenie komunikácie s jednotlivými typmi osobnosti
Dátum kurzu: pripravujeme / termín upresníme podľa záujmu
Čas konania: 9:00 – 12:00
Dĺžka kurzu: 3 hodiny
Lektor: Gabriela Mitrová
Prihláste sa a my vám pošleme všetky potrebné technické informácie a prihlasovacie údaje. Workshop bude prebiehať on-line, prostredníctvom aplikácie Zoom. Všetko čo potrebujete, je internet a notebook/pc/tablet/mobil.