Everydaymanager

Event Main

  • Start Date 07/10/2021
  • Start Time 09:00
  • End Date 07/10/2021
  • End Time 13:00
  • Location online (zoom)

OBSAH KURZU:

Postavenie a kompetencie asistentky:

  • odborné, metodické a sociálne kompetencie
  • osobný imidž
  • postavenie a rozličné funkcie asistentky
  • usporiadanie a poriadok na pracovisku

Komunikačné zručnosti asistentky:

  • Elektronická písomná komunikácia – elektronická komunikácia, štýl, úprava
  • Telefonická komunikácia
  • Verbálna komunikácia – význam komunikácie v praxi asistentky, voľba vhodných slov, správne vyjadrovanie sa
  • Neverbálna komunikácia  – základné gestá a mimika, pohľad očí atď.

 

Etiketa v práci asistentky –  vhodný dress code pre danú spoločnosť – formálne a neformálne biznis oblečenie,

  •  základné pravidlá etikety vo firme – predstavenie, vykanie-tykanie, prijímanie návštev, podávanie ruky, vizitky, prednostné poradie – výťah, schody, vstupovanie do miestnosti.

Time management a organizácia práce

  • Stanovenie priorít
  • Efektívne plánovanie času
  • prokrastinácia a zlodeji času

Ako riešiť krízové situácie, konflikt a jeho riešenie – ako zvládnuť aroganciu hostí, nerešpektovanie, základné prvky asertivity

Typológia osobnosti  – základné rozdelenie a charakteristika, ako chápať iných ľudí, umenie komunikácie s jednotlivými typmi osobnosti

 

Dátum kurzu: pripravujeme /  termín upresníme podľa záujmu
Čas konania: 
9:00 – 12:00
Dĺžka kurzu: 3 hodiny

Lektor:  Gabriela Mitrová


Prihláste sa a my vám pošleme všetky potrebné technické informácie a prihlasovacie údaje. Workshop bude prebiehať on-line, prostredníctvom aplikácie Zoom. Všetko čo potrebujete, je internet a notebook/pc/tablet/mobil.